Diensten


Reparatie

SIJN repareert

Helaas gaat apparatuur ook wel eens kapot. SIJN heeft een ruime werkplaats waar zes dagen per week reparaties worden uitgevoerd. In deze werkplaats beschikken we over alle nodige gereedschap, kennis en mankracht om reparaties accuraat uit te voeren. Soms zullen er onderdelen vervangen moeten worden of eventueel geretourneerd naar de leverancier. Wanneer we onderdelen moeten vervangen, zullen we dit altijd met u overleggen. Vervolgens zullen we de onderdelen bestellen en vakkundig inbouwen. Het afhandelen van garantie kunnen we eventueel ook voor u doen. Dit kan alleen wanneer u de apparatuur via ons besteld heeft of wanneer u de originele aankoopbon nog heeft. 

Wanneer een reparatie met spoed uitgevoerd moet worden, sturen wij dezelfde dag nog iemand langs om de reparatie te verrichten. Dit noemen we SIJN Same Day Support, dit is dezelfde SIJN Support als gebruikelijk, alleen dan met spoed. Als aanvullende service bieden we ook de SIJN Leencomputer aan. U krijgt voor de duur van de reparatie van ons een systeem met daarop een aantal basisprogramma's. Het is ook mogelijk om de harde schijf van uw medewerker tijdelijk in de Leencomputer te plaatsen. Op deze manier kunt u gewoon doorwerken en heeft u er als praktijk geen hinder van dat uw apparatuur een reparatie ondergaat.