Home


SIJN ontzorgt

U werkt in de zorg en heeft wel genoeg aan uw hoofd. De hele dag cliënten helpen, patiënten bezoeken en recepten uitschrijven. Dan kunt u wel een mannetje gebruiken die de trage computer weer snel maakt. Of u wil wel eens kunnen printen bij de informatiebalie vanaf uw werkplek, zodat u niet op en neer hoeft te lopen. In dat geval kan SIJN u helpen, wij bezitten namelijk over de kennis en expertise om dergelijke problemen eenvoudig te verhelpen.

In de loop der jaren heeft SIJN steeds meer klanten gekregen in de zorg. En telkens bleek tijdens inventarisatie gesprekken dat er dagelijks veel tijd verloren ging aan het oplossen van kleine ICT gerelateerde problemen. Wanneer wij uw ICT in beheer nemen, zult u merken dat u meer tijd heeft voor de zaken die wel binnen uw takenpakket vallen. Bent u benieuwd hoe andere klanten SIJN in de Zorg ervaren neem dan contact met ons op voor referenties.

Mocht u geïnteresseerd zijn om het beheer van uw ICT aan SIJN uit te besteden, dan lopen we de volgende vijf stappen door.

  1. Inventarisatiegesprek
    Een eerste vrijblijvend gesprek waarin u kunt aangeven wat uw wensen zijn en welke problemen u ervaart met uw huidige ICT. Voor meer informatie over dit gesprek of voor het maken van een afspraak kunt u hier verder lezen.
  2. Offerte en offertegesprek  
    Aan de hand van uw wensen en na inventarisatie van uw huidige ICT zullen we een offerte opstellen. Doorgaans stellen we meerdere offertes op, omdat er verschillende oplossingen mogelijk zijn. Indien u wilt zullen we de offertes mondeling met u doornemen. Klik hier om te kijken hoe een dergelijke offerte van SIJN opgesteld wordt.
  3. Akkoord offerte
    Indien u akkoord gaat met de door ons opgestelde offerte zullen we met u een afspraak maken om nog eens te bespreken hoe we de infrastructuur gaan aanpassen. Bent u benieuwd waarom we dit doen? Lees dan hier verder.
  4. Verhuizing of migratie
    Soms is het niet nodig maar in de meeste gevallen wel: we zullen uw volledige ICT infrastructuur onder handen moeten nemen zodat alles optimaal werkt. Dit doen we niet op maandagochtend maar juist op tijden dat het voor u uitkomt, bijvoorbeeld in het weekend. Wat we precies doen is situatieafhankelijk, maar voorbeelden kunt u hier lezen.
  5. Behoud en beheer
    Heel fijn dat alle problemen verholpen zijn. Maar wat als we een virus krijgen? Hoe maken we een gebruikersnaam aan voor die nieuwe stagiair? Geen punt, SIJN lost het voor u op met behoud en beheer, zodat u er geen omkijken meer naar heeft.