Stappenplan


Beheer

SIJN Onderhoudt

Wanneer alle stappen doorlopen zijn en SIJN de nieuwe infrastructuur heeft aangelegd, zal het beheer van het netwerk inclusief de systemen ook in handen van SIJN zijn. In principe neemt SIJN niet het beheer van een bestaande infrastructuur in handen. Echter, als het huidige netwerk altijd goed beheerd is geweest en alles is netjes gedocumenteerd, kunnen wij dit wel doen en hoeven we niets te veranderen bij stap 4; de verhuizing.

Het onderhoud bij klanten in de zorg bestaat uit verschillende abonnementen. Hieronder lichten we de abonnementen kort toe, voor meer informatie kunt u terecht op onze productenpagina.

Support

Op de hardware die wij leveren en beheren, leveren we ook support. Dit houdt in dat we op afstand updates installeren en de hardware monitoren. In geval van een defect aan de hardware, komen wij dit op locatie verhelpen. Daarnaast bieden we ook telefonisch support aan uw medewerkers. Wanneer ze ons bellen kunnen we ze op afstand of op locatie helpen met bijvoorbeeld software-problemen. Deze kosten zijn inbegrepen in het abonnement. Voor prijzen en meer informatie over de abonnementen kunt u op de SIJN Support pagina kijken.

Beveiliging

SIJN vindt veiligheid erg belangrijk, des te meer wanneer er op de computers ook met gevoelige informatie wordt gewerkt. Voor al haar klanten, klein of groot, heeft SIJN een eigen Antivirus programma ontwikkeld. Met behulp van dit programma kunnen de virusscanners actief gemonitord en beheerd worden door SIJN. Wij kunnen op afstand een scan starten op al uw systemen; computers, laptops en servers. Zowel SIJN Support als SIJN Antivirus kennen verschillende varianten met een verschilende mate van betrokkenheid door SIJN. Kijk voor meer informatie op de SIJN Antivirus pagina.