Direct hulp nodig met ICT? Bel of mail en wij helpen je direct. De telefonische ondersteuning bieden wij aan voor standaard tarief. Wanneer je vaak gebruik maakt van de telefonische ondersteuning van SIJN, is het SIJN Support abonnement waarschijnlijk iets voor jou!
support abonnementen
Voor een vast bedrag per maand kan je op door jou gekozen tijden bellen met een SIJN Support medewerker. Dit voorkomt onverwacht hoge facturen achteraf. Ideaal als je met je gezin veel gebruik maakt van de computer of bijvoorbeeld wanneer je vaak kleine vragen hebt. Met dit abonnement zijn per vraag of probleem de kosten voor maximaal 30 minuten support gedekt.
Support PLUS €29,95 per maand
- Gehele dag telefonisch support tussen 8:30 en 17:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
- Én 10% korting op het uurtarief buiten het abonnement.
Support Basic €19,95 excl. per maand
- Telefonisch support in de ochtend 9:00 tot 12:00.
- Telefonisch support in de middag 13:00 tot 16:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
- Én 10% korting op het uurtarief buiten het abonnement.
Support Light €12,50 excl. per maand
- Telefonisch support in de middag 13:00 tot 16:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
telefonische ondersteuning
Wanneer je naar SIJN belt via 0313-712452 krijg je direct een supportmedewerker aan de lijn. Deze kan helpen bij kleine problemen met bijvoorbeeld software of printers. Indien het nodig is kijken wij graag even met je mee naar het probleem. Dit kan op afstand of remote met het programma Teamviewer.
Door remote ondersteuning kunnen wij je precies laten zien waar het probleem zich op de computer bevindt en kunnen wij dit voor je oplossen. Mocht hetzelfde probleem zich nog eens voordoen, kan je het in de toekomst ook zelf oplossen, omdat je hebt gezien hoe het moet. Indien het niet lukt om het probleem te verhelpen zal de SIJN medewerker een persoonlijke afspraak maken. We kunnen dan op locatie komen om de computer op te halen of je kan het naar ons kantoor brengen.
Remote support
Bij SIJN Remote support kijkt één van onze medewerkers met je mee via de computer. Terwijl je aan de telefoon uitlegt wat het probleem is kan de medewerker van SIJN voor je kijken waar het aan ligt. Door op afstand mee te kijken, kunnen wij direct instellingen aanpassen en onderzoeken wat de oorzaak van het probleem is. Wij krijgen alleen toestemming om op uw computer mee te kijken wanneer je daar mee instemt.
ondersteuning op locatie
Wanneer het probleem niet telefonisch of op afstand opgelost kan worden zullen we een afspraak maken. Indien gewenst komen wij bij langs op dag, tijdstip en locatie naar eigen keuze. Wij lossen dan het probleem op locatie op zodat we ook kunnen zien of alle randapparatuur het nog doet. Indien het beter uitkomt kunnen wij ook de computer meenemen naar ons kantoor. Dit kan in sommige gevallen ook voorkomen wanneer we op locatie niet de juiste middelen bij ons hebben. Indien je op dezelfde dag geholpen wenst te worden en wij hier afspraken voor moeten verzetten, hanteren we het SIJN Same Day Tarief van 50% toeslag op het gerbuikelijke tarief van €23,50 per kwartier.
Wij rekenen geen voorrijkosten indien je minder dan 30 minuten rijden van Doesburg woont volgens de routeplanner. Bij meer dan 30 minuten enkele reis, factureren wij de extra gereden tijd volgens uurtarief.